Menu
Ostoskori 0

Sopimusehdot

Yleiset ehdot

Yrityksen SAF-HOLLAND Suomi Oy (y-tunnus 2030205-7) sopimusehdot sisältävät verkkopalvelun käyttöehdot, joita sovelletaan SAF-HOLLAND Suomi Oy:n verkkokaupan ja sen asiakkaiden välisissä kauppasuhteissa. 

SAF-HOLLAND Suomi Oy pidättää oikeuden näiden sopimusehtojen muutoksiin. Voimassaolevat sopimusehdot ovat aina nähtävissä verkkopalvelussa. Asiakkaan tulee jokaisen tilauksen yhteydessä lukea ja hyväksyä nämä sopimusehdot.

Verkkokauppan alustana on käytössä Shopify Inc.:in palveluja, jonka kautta SAF-HOLLAND Suomi Oy tarjoaa tuotteitaan asiakkaillensa.

 

Rekisteröityminen ja asiakkuus

Asiakkaan tulee olla Suomessa asuva henkilö tai yritys. Yritys voi olla asiakas, mutta tällöin kaupankäynnissä ei sovelleta kuluttajansuojaa. Asiakas vastaa SAF-HOLLAND Suomi Oy:ille antamiensa tietojen oikeellisuudesta.

Rekisteröidessään tilin verkkopalveluun asiakas antaa myös oikeuden kerätä tietoa itsestään SAF-HOLLAND Suomi Oy:n verkkopalvelun palveluntarjoajan (Shopify Inc) asiakasrekisteriin. Asiakasrekisterissä olevia yhteystietoja voidaan käyttää mm. markkinointimateriaalin toimittamiseen uutiskirjeen muodossa asiakkaalle, vain siinä tapauksessa, jos asiakas on hyväksynyt uutiskirjeen lähettämisen.

Verkkokauppamme isännöinnistä vastaa Shopify Inc., joka on toimittanut SAF-HOLLAND Suomi Oy:lle verkkokaupparatkaisun. Verkkokaupan kautta SAF-HOLLAND Suomi Oy myy asiakkailleen tuotteitaan. Shopify Inc. tallentaa asiakkaan tiedot suojatulle serverille, joka on palomuurin takana.

 

Sopimuksen syntyminen

Juridisesti sitova sopimus syntyy kauppiasta sitovaksi vasta, kun kauppias on käsitellyt tilauksen ja vahvistanut hyväksyvänsä sen. Kauppias voi myös olla hyväksymättä tilausta, esimerkiksi aikaisempien maksuhäiriöiden tai toistuvien peruutusten tai muiden epäselvyyksien vuoksi.

 

Hinnat

Kauppa tehdään tilaushetkellä SAF-HOLLAND Suomi Oy:n verkkokauppassa voimassa olevien hintojen mukaan ja ne sisältävät aina arvonlisäveron (24%). SAF-HOLLAND Suomi Oy pidättää oikeuden hintojen muutoksiin ilman erillistä ilmoitusta. Hintojen muutokset koskevat kuitenkin aina vain tilauksia, jotka ovat tehty muutoksen jälkeen. Asiakas ei voi reklamoida esim. hintojen tiputtamisesta, mikäli hän on tilannut tuotteen ennen erikoishintaa.

 

Tuotteet

Yritämme parhaamme mukaan esittää tuotteiden kuvat todenmukaisina, mutta emme voi taata, että asiakkaan tietokoneella näkyvät kuvat vastaavat todellisuutta. Emme voi taata, että tuotteidemme laatu tai tuotetiedot vastaavat asiakkaiden odotuksia.

 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tuotteiden saatavuus on aina esitetty tuotetietojen kohdalla. Tuotetta ei ole mahdollista tilata, mikäli sitä ei löydy suoraan varastosta. Onnistuneen tilauksen jälkeen asiakkaan sähköpostiin lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää oikean sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

 

Toimittaminen

Tuotteet toimitetaan Kaukokiidon välityksellä. Mahdollisia rajoitteita yllä olevaan voi esiintyä, mikäli asiakas sijaitsee esim. saaristossa tai syrjäisellä alueella.

 

Toimituskulut ja –aika

Toimitusmaksu on ilmainen kaikille lähetyksille. Arvioitu käsittelyaika tilaukselle on kaksi työpäivää tilausvahvistuksen lähettäimisestä. Toimitusaika Suomen sisällä on arviolta n. 1-2 työpäivää. Syrjäisimmlle alueille toimitettaessa voi esiintyä viivettä. Kun tuotteet lähtevät kuljetukseen saat sähköpostiisi tilauksen seurantanumeron. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta viipymättä SAF-HOLLAND Suomi Oy:lle joko sähköpostitse verkkokauppa@stara.com tai puhelimitse numeroon (06) 781 8750 (ma-pe 08-16 ). 

 

Maksutavat

Tuetut Maksutavat

Luottokortti (Visa, Mastercard)
Debit-maksukortti (Visa tai Mastercard)
Visa Electron
Verkkomaksu 

Verkkomaksu pankit

Nordea, Danske Bank , Osuuspankki, Aktia/SPOP, S-Pankki, Ålandsbanken, Handelsbanken ja Säästöpankki.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com 

 

Vaihto- ja palautusehdot

SAF-HOLLAND Suomi Oy tarjoaa kuluttaja-asiakkailleen 14 päivän kuluttajansuojan mukaisen palautusoikeuden. SAF-HOLLAND Suomi Oy ei hyvitä palautuskustannuksia. Yritysten välisessä kaupankäynnissä ei ole palautusoikeutta ja esim. vikaantuneet laitteet ensisijaisesti korjataan. Ennen tuotteen palautusta ole etukäteen yhteydessä sähköpostilla osoitteeseen verkkokauppa@stara.com. Viestisi käsittelyn jälkeen saatte luvan ja ohjeet tuotteen palautukseen lähettämällä tai toimittamalla laitteen SAF-HOLLAND Suomi Oy:n Vantaan toimispisteeseen.

Palautusta ei hyväksytä, mikäli tuotteen mukana toimitettuja tarvikkeita, käyttöohjeita tai esim. alkuperäinen laatikko puuttuu. Palautusta ei hyväksytä ollenkaan, mikäli laitteen arvo on syystä tai toisesta alentunut, kuten esim. naarmujen, mekaanisen vikaantumisen tai muun asiakkaasta johtuvan huolimattomuuden takia.

Suosittelemme huolehtimaan tuotteesta ja sen mukana toimitettavista tarvikkeista, ohjeista ja tietenkin tuotepakkauksesta, kunnes olet päättänyt pitää tuotteen. Ostaja vastaa lain mukaisesti arvon alentumisesta, jos hän on ottanut tuotteen käyttöön. Pyydämme sinua säilyttämään kaikki asiakaspalautukseen liittyvät dokumentit huolellisesti, kunnes olet saanut tiedon palautuksen vastaanottamisesta SAF-HOLLAND Suomi Oy:lta. Palautettavat tuotteet tulee pakata huolellisesti.

Palautusosoite
SAF-HOLLAND Suomi Oy
Varsikuja 3
01740 Vantaa

 

Hyvitykset

Hyvitys tapahtuu vasta kun olemme vastaanottaneet palautettavan tavaran, tarkistaneet sen ja varmistaneet että tuotteet ovat käyttämättömiä ja myyntikelpoisia. Palautukset maksamme 1-2 viikon sisällä.

 

Takuu

Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Olet velvollinen tutustumaan tuotteen mukana toimitettuihin takuuehtoihin ennen tuotteen käyttöönottoa. Takuuaika on 12 kuukkautta jos ei toisin määritelty verkkokaupan tuotetiedoissa. Takuu kattaa pääsääntöisesti ainoastaan tuotteessa olevat valmistus- ja materiaalivirheet.

 

Reklamaatio

Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen ostopaikasta ja –ajankohdasta reklamoidessaan tavaran virheestä.

Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa joko sähköpostilla verkkokauppa@stara.com tai kirjeenä Vantaan toimipisteeseen.

 

Erimielisyydet

Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka: Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

 

Yritysasiakkaiden lisäehdot

SAF-HOLLAND Suomi Oy ei vastaa tuotteen ja/tai palvelun aiheuttamasta välittömästä tai välillisestä menetyksestä, vahingosta tai tulon menetyksestä. SAF-HOLLAND Suomi Oy:n korvausvastuu rajoittuu aina näiden sopimusehtojen sisältöön. Tuotevirhevastuu rajoittuu mahdolliseen kauppahinnan palauttamiseen käyttöhyödyllä vähennettynä.

Yrityskäyttöön hankitun laitteen takuuaika määräytyy valmistajan takuuehtojen mukaisesti, ja takuuajan päättyminen lopettaa SAF-HOLLAND Suomi Oy:n vastuun. 

SAF-HOLLAND Suomi Oy pidättää oikeuden ohjata yritysasiakkaat asioimaan suoraan valmistajan tai valmistajan valtuuttaman huoltoliikkeen kanssa. Lisätietoja huolloista voi pyytää osoitteesta verkkokauppa@stara.com.

SAF-HOLLAND Suomi Oy ei ole velvollinen täyttämään sopimusta, jos se kohtaa ylivoimaisen esteen, jota se ei voi kohtuudella voittaa. SAF-HOLLAND Suomi Oy ei ole velvollinen korvaamaan asiakkaalle ylivoimaisen esteen kohdalla asiakkaalle aiheutuvaa vahinkoa tai kustannuksia, ja on oikeutettu purkamaan sopimuksen.

 

Sovellettava laki ja riitojen ratkaiseminen

Verkkokauppaan sovelletaan Suomen lakia. Ongelmatilanteessa asiakkaan tulee olla ensimmäisenä yhteydessä SAF-HOLLAND Suomi Oy:n asiakaspalveluun, joka yrittää löytää tilanteeseen ratkaisun. Mikäli tilannetta ei saada ratkaistua neuvottelemalla, voi kuluttaja saattaa kauppaa koskevan riidan Kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. SAF-HOLLAND Suomi Oy noudattaa aina Kuluttajariitalautakunnan päätöksiä. Asiakkaalla on myös oikeus viedä riita-asia tuomioistuimeen eli käräjäoikeuden ratkaistavaksi joko verkkokaupan kotipaikan tai oman suomalaisen asuinpaikkansa kotipaikan käräjäoikeuteen.

 

SAF-HOLLAND Suomi Oy ( 2030205-7 )
Varsikuja 3
01740 Vantaa
puh. (06) 781 8750
sähköposti: verkkokauppa@stara.com